چرا باید فرآیند سئو ادامه دار باشد
بازدید : 1806 | سه شنبه 02 آبان 1396 - 15:44
chemistry21
ارسالی ها : 2
عضویت : 2 /8 /1396
چرا باید فرآیند سئو ادامه دار باشد
تداوم کار سئو بر روی سایت
تفکر غلطی که برای بهینه سازی و سئو سایت وجود دارد این سایت که برخی وب مستر ها فکر میکنند که سایت را یکبار سئو میکنند و برای همیشه در همان جایگاه میماند.اما چنین چیزی هیچوقت درست نبوده.حتی زمانی که الگوریتم های هوشمند گوگل وجود نداشت نیز نیاز بود روی سایت به صورت مداوم کار شود تا بتواند جایگاه خود را حفظ کند.

تداوم سئو سایت

برای حرفه ای بودن در دنیای وب باید روزانه روی سایت کار کرد تا از رقیبان عقب نمانید.اضافه کردن محتوا باید به صورت مداوم باشد و مقطعی روی سایت محتوا اضافه نشود.گوگل عملکرد سایت را در مدت زمان طولانی میسنجد و اگر شما روی سایتتان در زمان کوتاه کار کنید،به راحتی جایگاهی را که به دست آورده اید را از دست خواهید داد.البته کار مداوم روی سایت فقط شامل محتوا نمیشد.شبکه های اجتماعی یکی از بخش هایی هستند که گوگل حساسیت زیادی نسبت به آن ها دارد.کار روی شبکه های اجتماعی میتواند نشان گر فعالیت شما برای سایتتان باشد تا گوگل جایگاهتان را به رقیبانتان ندهد.اضافه شدن لینک به سایت نیز نباید متوقف شود.اینکه در مدت زمان کوتاه بخواهیم لینک های زیادی را به سایت وارد کنیم و پس از آن اینکار را متوقف کنیم،تشخیص لینک های خریده شده را برای گوگل راحت میکنیم.لینک ها باید در مدت زمان زیاد و با فاصله مناسب از هم به سایت وارد شود که گوگل نتواند تشخیص دهد این لینک ها خریداری شده است
عوامل تاثیرگزار معماری سایت بر روی سئو به شرح زیر است؟
Ac: قابلیت کراول سایت (Site Crawlability)

Ad: نسخه برداری/ تبدیل داده ها به حال استاندارد (Duplication / Canonicalization)

As: سرعت سایت (Site Speed)

Au: آیا URLهای شما توصیفی هستند؟

Ac: قابلیت کراول سایت (Site Crawlability)
موتورهای جستجو وب سایت ها را کراول (Crawl) می کنند، یعنی موتورهای جستجو به طور فوق العاده سریعی از یک صفحه به صفحه دیگر می روند و در حقیقت نقش یک خواننده بسیار سریع را ایفا می کنند. این موتورهای جستجو نسخه ای از صفحات شما را در چیزی به نام “ایندکس” ذخیره می کنند، ایندکس چیزی شبیه به یک کتاب عظیم از وب است.
هرگاه شخصی اقدام به جستجو می کند، موتور جستجو گویی این کتاب بزرگ را ورق می زند و تمام صفحات مربوط به جستجو را پیدا کرده و سپس از میان این صفحات آن هایی که فکر می کند بهتر هستند را برای نمایش در ابتدای نتایج انتخاب می کند. برای این که در جستجوها موتور جستجو صفحه شما را پیدا کند، صفحه تان باید در این کتاب باشد و برای این که در کتاب باشید باید سایت شما مورد کراول قرار گیرد. بیشتر سایت ها عموما مشکلی در کراولینگ (Crawling) ندارند، اما چیزهایی وجود دارد که می توانند مشکل ساز شوند. برای مثال، جاوا اسکریپت (Java Script) یا فلش (Flash) توانایی بالقوه ای در پنهان کردن لینک ها دارند، ساخت صفحات با این لینک ها می تواند منجر به پنهان شدن از دید موتورهای جستجو شود. همچنین این دو پتانسیل بالقوه ای در پنهان کردن کلمات واقعی در صفحات دارند.
برای هر صفحاتی سایت میزان معینی کراول کردن توسط موتور جستجو در نظرگرفته می شود. مقدار تقریبی زمان و که موتور جستجو هر روز کراول می کند به اعتبار نسبی یک سایت بستگی دارد. سایت های بزرگ ممکن است به دنبال بهبود کارایی کراول خود باشند تا با این کار از کراول شدن صفحات مناسب سایت شان اطمینان حاصل کنند. استفاده از Robots.Txt، ساختار درونی لینک ها و به ویژه مطلع کردن موتور برای کراول نکردن برخی URLهای خاص همگی عوامل بهبود کارایی کراول به شمار می آیند.
بیشتر مشکلات مربوط به کراول به راحتی قابل اجتناب هستند. علاوه بر این به عنوان یک تمرین مناسب، سعی کنید از نقشه های سایت (Sitemaps) و در هر دو شکل HTML و XML برای ساده کردن کراول سایت تان توسط موتور جستجو استفاده کنید.

Ad: نسخه برداری/ تبدیل داده ها به حال استاندارد (Duplication / Canonicalization)
برخی اوقات این کتاب بزرگ یا همان ایندکس خیلی نامرتب و آشفته می شود. زمانی که موتور جستجو این کتاب را ورق می زند و صفحه به صفحه آن را به دنبال چیزهایی که تقریبا محتوای یکسانی دارند می گردد. در این حالت مساله سنجش و تعیین این که از این خیل عظیم صفحات، موتور کدام یک را باید به عنوان نتیجه جستجو انتخاب می کند بسیار دشوارتر از گذشته می شود. متاسفانه این مساله اصلا خوب نیست.
اوضاع زمانی بدتر می شود که افراد به صورت جدی به نسخه های مختلفی از یک صفحه لینک بشوند. این لینک ها که نشانه اعتبار و مرجع بودن است، به طور ناگهانی بین این نسخه ها انشعاب پیدا می کنند. نتیجه این اتفاق یک نتیجه نادرست(کمتر) است و باعث درک اشتباه موتور جستجو از ارزش واقعی آن سایت می شود. اینجاست که اهمیت استاندارسازی داده ها (Canonicalization) مشخص می شود. خواسته شما در سئو این است که فقط یک نسخه از صفحه برای موتور جستجو در دسترس باشد.
راه های مختلفی برای این که نسخه های تکراری از یک صفحه موجودیت بیابند، وجود دارد. یک سایت ممکن است از نسخه های دارای WWW و بدون WWW به جای هدایت از یکی به دیگری استفاده کند. یک سایت مربوط به حوزه تجارت الکترونیک ممکن است به موتور جستجو اجازه دهدکه صفحات شماره گذاری شده را ایندکس نماید، اما کاملا واضح است که هیچ کس برای جستجوی خود از “صفحه ۹ لباس های قرمز” استفاده نمی کند. ممکن است گاهی اضافه کردن پارامترهای پالایش (Filtering Parameters) به یک URL باعث شود از نظر موتور جستجو نوع دیگری به نظر برسد.
به همان تعداد راه که برای تولید سهوی URL نامناسب وجود دارد، راه برای رسیدگی و پرهیز از آن وجود دارد. کاربرد ۳۰۱ Redirect ها، استفاده از تگ های Rel=Canonical، مدیریت پارامترهای URL و صفحه بندی مفید و موثر همه و همه به شما در این راه کمک می کنند.

۳۰۱ Redirect چیست؟
اگر می خواهید URL صفحه ای که در صفحات نتایج جستجو نمایش داده می شود را تغییر دهید، بهتر است از ۳۰۱ Redirect در سرور خود استفاده کنید. این بهترین راه برای حصول اطمینان از انتقال کاربران و موتور جستجو به صفحه صحیح است. کد (۳۰۱ Redirect ) به معنای انتقال دائمی یک صفحه به آدرس جدید است.
برای استفاده از ریدایرکت 301 در وردپرس برای سایتهایی که روی سرورهایی که از Apache استفاده می کنند، قرار دارند، نیاز به دسترسی به فایل Htaccess. سرور دارید. اگر دسترسی به سرور ندارید، این مورد را از وبمستر خود بخواهید. اگر سرور شما از نرم افزارهایی غیر از Apache استفاده می کند، باید با سرویس دهنده هاست خود تماس بگیرید.

Rel=”Canonical” چیست؟
یک صفحه استاندارد (Canonical) نسخه مطلوب از یک سری از صفحات با مطالب بسیار مشابه است. مثلاً داشتن صفحات متعدد که دسته ای یکسان از محصولات را لیست می کنند، امری عادی است: یک صفحه محصولات را بر اساس حروف الفبا مرتب می کند و صفحه ای بر اساس قیمت. اگر گوگل بداند که صفحاتی حاوی مطالب یکسانی هستند، تنها یک نسخه را در نتایج جستجو نمایش می دهد. الگوریتم های گوگل، مناسب ترین صفحه را برای جستجوی کاربر انتخاب می کنند. Rel=”Canonical” مقداریاست که مدیر سایت می تواند با افرودن آن به جزء در بخش در کد Html صفحه، ورژن استاندارد را به گوگل معرفی کند. این مقدار باید به کد Html صفحات غیر استاندارد افزوده شود. استفاده از Rel=”Canonical” یعنی: گوگل، این صفحه بهترین نسخه از صفحات با مطالب مشابه است. این صفحه را در نتایج جستجو در اولویت قرار بده!
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

dekor
ارسالی ها : 2
عضویت : 6 /4 /1398
3 RE چرا باید فرآیند سئو ادامه دار باشد
پنجشنبه 06 تیر 1398 - 09:27

ساندویچ پنل ها دارای ساختار ۳ لایه بوده که دو لایه خارجی بعنوان نمای کار بوده و لایه سوم ساندیچ پنل تحت عنوان لایه عایقی بوده ، که نقش عایقی این سازه را بر عهده داشته و می تواند از جنس پشم سنگ ، پلی استایرن و پلی اورتان ساخته شود.
دو لایه خارجی ساندویچ پانل بوسیله یک لایه چسب مخصوص به هسته عایقی چسبانده می شود.
این سه لایه با حداقل وزن ممکن، مقاومت و عملکرد بسیار خوبی را به سازه ساندویچ پنل می دهد.
ساندویچ پانلها از لحاظ ساختار به ۲ صورت سقفی و دیواری ساخته می شوند


ساندويچ پانل چيست
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :
آپلود فایل
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل